Kuvassa vasemmalta Saara Huhmarniemi, Minna Hakapää, Sanni Jäppinen, Maarit Orko, Outi Saloranta-Eriksson, Reetta Hyvärinen, Anna Kylmänen, Tuula Peura, Krista Petäjäjärvi, Emmi Wehka-aho, Elina Utriainen ja Noora Piili

Uuden valtuuston ensimmäinen kokous käyty! Huomionarvoista oli, että Kirkkonummella on ensimmäistä kertaa “akkavalta”, kun suurempi osa valtuutetuista on naisia. Esityslistalla oli mm. nimeämiset eri toimielimiin ja vastauksia valtuustoaloitteisiin. Erityisesti vihreää valtuustoryhmää ilahdutti, että Kirkkonummelle on laadittu kävelyn ja pyöräilyn kehittämisohjelma. Päätökseen lisättiin Saaran ehdotuksesta ponsi kevyenliikenteen väylien kunnossapitosuunnitelman laatimisesta esimerkiksi osana tulevaa turvallisen ja kestävän liikkumisen suunnitelmaa. Vihreää asiaa tämän kokouksen päätöksistä edistää myös kevyenliikenteenverkoston suunnitelmasta erillisenä valmisteltava ulkoilureittien ja luontopoluston tarkastelu.

Lue lisää luottamushenkilöistämme tiedotteestamme!

Ponsiesitys ja vihreiden kommenttipuheenvuoro kävelyn ja pyöräilyn kehittämisohjelmasta.

Kirkkonummen vihreiden valtuustoryhmä